Wednesday, March 3, 2010


Hari nie 4/03/2010

Aku mula kerja...phuh bilik aku ada sedikit pertukaran,,,meja komputer dah ditukar oleh anak buah aku.... dah kema s dan lebih cantik sikit,,, tapi mushkil la pulak...semut banyak sangat la pulak kat bilik aku nie,,,depa nie makan kenduri kat bilik aku ka sepanjang aku tak ada...hehehehee buruk sangka la pulak,,,,agaknya lama tak ada org maka semut la ambil alih bilik aku nie,,
Pagi nei isteri tersayang sediakan kopi radix la pulak...emmmp makan kopi ja la pagi ni kat off,,, tgk meja ok semua dan tak ada kerja yang tertangguh...semua depa dah selesaikan sepanjang aku tak ada kat office, thanks a lot..
Tapi sedih sikt sebab semalam call anak kesayangan ku tu tak angkat2...dah la tu tak return call la pulak, marah kat aku kot....tak pa la nak buat mcm mana ....abah salahhhhhhh..tak pa petang nie aku call lagi...maybe dia sibuk dgn study kot... maklum la nak exam hujung tahun nie,,,, 2 hari lepas alia ada call minta doakan dia nak exam... aku sentiasa mendoakan untuk kajayaan anak2 ku pada setiap doakau....

No comments:

Post a Comment