Tuesday, March 16, 2010




EEmmmppp hari nie aku banyak laka masa soo boleh la cerita ckit2 hal perangai anak aku nie...
Yang dalam gambar tu namanya Amila Liyana....yang nie lahir bulan gelap la sikit hehehe , anak aku yang ini sebenarnya membuatkan aku terhibur dan kadang2 buat aku naik darah satu badan hehehe...tapi kelebihan dia nie adalah dia dapat kesan awal bila aku mula nak naik angin... heheheh
Dia nie sebenarnya kuat mengusik adiknya...tapi dia nie kalau mengusik dalam diam-diam ja, sedar tak sedar dah meraung sakan adik tue..lepas tu dia pura-pura pujuk sebab takut aku marah la..dah tahu sangat pattern dia nie hehehe
Satu lagi yang aku cukup tahu dia nie ...kalau dia nak minta sesuatu dari aku sure dia akan himpit cukup-cukup dan cakap pun cukup sopan hehehe itu maknanya dia nakkan sesuatu la,, kalau apa-apa yang kakak dia dapat sure dia pun nak jugak walaupun barang tu bukan berguna pun pada dia..nie kes nak sama rata la nie..dia paling suka dengan hadiah..walaupun hadiah harijadi untuk org lain dia akan tak putus asa call aku berkali12 nak tahu apa hadiah tue...kalau time dah dekat nak hari jadi dialah org paling sibuk call aku...bayangkan dia dah siap susun hadiah apa yang dia nak untuk harijadi dia sendiri yang akan sampai hujung tahun nie...bulan Feb dah siap plan...master of planning for gift la anak aku sorang nie...selagi tak cakap atau tak kata iya...selagi tu la tiap hari dia call hehehehe
Dia anak paling sensitif...kalau ada kisah sedih maka dia la org mula-mula keluar air mata, time aku nak hantar balik pun selalu mata merah ja...untuk elakkan keluar air mata maka aku buat ja lawak bodoh soo semua senyum ja la hehehe...
Esok aku ambil Asna dgn Amila..sure esok pagi2 dah siap call nak ambil pukul berapa la jawabnya..tapi aku suka dgn amila yang sentiasa on handphone dia untuk aku call walaupun rasanya aku sorang ja la kot yang selalu call dia hehehe, sekarang dia berangan2 nak handphone warna hitam yang boleh berpusing...aku dah tengok handphone tu tapi tunggu la sampai hari jadi dulu hehehe...selalunya dia akan tetapkan apa hadiah yang dia nak...lucu gak dia nie...tapi nak hadiah berbalut...mana nak suprise hehehe
Ada satu lagi hadiah dia nak...guiter...sebab kaka dia dapat guiter...tapi aku syaratkan dia perlu buat simpanan sebanyak RM 50...selebihnya aku baru tambah, harga guiter tu dalam RM 135...so sekarang dia dah ada RM 35 baru...sekarang dia tengah pujuk aku la nak mintak aku beli walaupun duit dia belum cukup...tunggu sampai cukup...belajar bersabarrrr hehehe

No comments:

Post a Comment