Saturday, March 6, 2010


6/3/2010

Semalam tengak wayang...best gak cerita Solomon Kane...bagi aku best la...tapi bini aku membuta ja la sebelah aku...tak pa la janji dia teman kan aku hehehehe, habis cerita dah pukul 1 pagi...on the way balik tgk Kowteow sedap gak...makan le,,, menyesal aku mintak sepinggan ja...kalau tau sedap mcm tu mau aku makan 2 pinggan pun boleh habis,,,tak apa esok masih ada..
Dan tido lewat pagi nie lepas subuh tido balik la sampai pukul 11 baru bangun...pagi nie aku pi tengok rumah yang tengah dalam pembinaan, bukan apa sampai sekarang aku nie tak beli pun rumah yang boleh kira untuk duduk sendiri la....soo terbuka gak hati aku nak beli rumah kat belakang Giant tu, mahal gak dalam RM 180 ribu...bagi aku nie kira mahal la sebab aku bukan peminat rumah, aku minat kereta ja....tapi sebab ada 4 bilik dan agak selesa la boleh parking 2 bijik kereta jadi aku booking ja la...malas pikir..beli ja la...aku bukan penah buat loan rumah pun,,,kira beli ja la...nanti kalau orang nak datang pun selesa sikit aku rasa...asyik dok bayar sewa ja sepanjang hidup aku nie hehehee..lagipun bini aku nie berangan nak rumah 4 bilik sangat jadi tertunai la angan-angan dia tue....1 bilik aku punya, lagi 2 bilik anak2 kami dan lagi 1 bilik buat store ja la....pejam mata beli ja la.....ikut angan2 aku nak buat rumah kat atas tanah yang aku tak tahu bila nak beli ntah....tak pa la nanti2 kalau ada rezeki lebih aku beli la tanah sikit untuk buat rumah....untuk masa aku tua2 nanti..takkan nak lepak kat taman kot phuhhhh ...dah beli rumah nie maknanya aku kena menetap kat sini lama la sikit...tapi lokasi tu kalau disewakan pun agak mahal...lokasi strategik juga la katakan......tengahari jumpa alia jap...bawa nasi ayam dgn air kotak...minggu nie saja aku biarkan dia basuh semua pakaian dia..biar berdikari sikit, aku tau dia nie pemalas banyak...dia pun mengaku yg dia pemalas..jadi dari dibiarkan lagi besar urat malasnya tu ..biar dia kerja sikit heheheheee..padan muka hehehe

No comments:

Post a Comment