Tuesday, April 6, 2010

Diet

Phuhh dah seminggu aku rasa lain macam ja badan aku nie...macam ada yang tak kena ja...rasa lemah ja...semalam bila aku timbang baru la tau kenapa...phuhh aku dah naik hampir 4 kilo..alamak patut la rasa lain...biasanya berat aku tak penah lebih 85 kilo..semalam dah lebih dari 87 kilo,,,,sooo mulai hari nie aku berazam tak akan makan nasi sampai berat aku cecah 78 kilo...nampaknya bini aku pun nak ikut jejak aku..soo senang la..isnin dan khamis puasa dan hari2 seterusnya tak makan nasi dengan senaman...emmp harap-harap berjaya la...dimana ada kesungguhan disitu ada kejayaan...
Sooo untuk itu maka aku pun dah arahkan semua staff aku bersenam,, ambil masa waktu pagi atau petang sebab kat office aku nie tak la sibuk sangat..bila semua kerja dah disiapkan maka aku suruh ja depa pi Gim...untung Gim kat dalam kawasan kami ja soo kalau ada hal apa-apa boleh ja terus balik kat office...

No comments:

Post a Comment