Sunday, May 2, 2010

Salam

Phuhh lama gak tak menaip nie..bak kata amani..blog bersawang..ntah mana Dr Amanina nie belajar pun tak tau la..
Memandangkan Birthday puteriku Asna jatuh pada hari aku kerja maka aku beranggapan ibu depa akan menyambut dgn anak2 aku...sekurang2nya ada la kek ..bukan mahalpun..tak sampai RM30 pun...tapi besar maknanya pada anak-anak nie...jadi aku cuma beli hadiah ja la....terkejut beruk aku bila tau yang Asna tak dapat apa-apa, walaupun sepotong kek...phuhhh sedih dan sedih ...
OK..aku ambil keputusan buat jugak sambutan Birthday kat Asna kat Rumah aku...cuma kami anak beranak ja la...senyum tak abis dia malam tue bila tiup lilin kat kek tue...aku tak akan pernah lupa hari jadi anak2 aku ... paling kurang pasti ada hadiah...sebab aku tahu anak2 aku pasti tertunggu-tunggu hadiah hari jadi depa...emmppp dan aku pulak setiap awal tahun dah mula plan apa hadiah harijadi utk anak2 aku tahun nie...bulan 10 nie bulan harijadi yg double..hehehehe...tapi rasanya aku tak penah pulak jatuh miskin walaupun keluarkan belanja tiap tahun bagi hadiah pada anak-anak...itulah dikatakan rezeki anak-anak kan...
Rasanya Dr Amani dgn Amila nanti pun aku akan buat kat rumah aku nie...atau kat Kampung mak aku...rasanya lebih bermakna...

No comments:

Post a Comment